miercuri, 8 aprilie 2020

stay home

mă plimb, încerc să mă relaxez
nu e bine, risc (îmi spun)
mă plimb repede
risc repede
mă relaxez repede
o pisică sub un corcoduș în floare se uită uimită la mine
nu atingeți animalele. nu puneți mâna pe mască
îmi ridic mâinile ca pe niște aripi, deasupra primăverii
fără nimeni
nu ating nimic
asta am făcut toată viața, am planat la distanță de alte ființe
și acum planez pe fb printre ființe îndepărtate
mă protejez.
deschid o altă dimensiune, un univers paralel în care nu cred
(e mai sigur să deschizi universuri în care nu crezi
cele în care crezi sunt închise sau au dat faliment)
pentru că trebuie să merg undeva 
stând acasă
uneori nu știu ce înseamnă acasă
mă rătăcesc în mine
mă pierd
dispar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.