miercuri, 8 aprilie 2020

ceilalți nu

sunt pregătită pentru orice, nu mă tem, nu am ce pierde
(relativ, iară nu absolut) 
nefericiții sunt pregătiți pentru toate cataclismele planetare
ceilalți nu.
și de ce aș fi nefericită? nu am un motiv important
doar farafastâcuri existențiale, reziduuri de nefericire.
așa sunt eu, așa mi-e steaua și măseaua
așa mi-e ADN-ul primit de la strămoși
mama lor de strămoși!
aș vrea să-i iau la bani mărunți, să aflu cine m-a adus în halul ăsta
mereu sunt nemulțumită, mereu vreau altceva
mereu alerg după orizont și după nemărginire
să nu mai vorbim  de suflete pereche sau de emoticoane cu inimioare
roșii violet portocalii
de poezii verticale, pasiuni orizontale, bla-bla et caetera
dar asta este - sunt neînfricată, mă aflu mereu în conflict
cu ceva indefinit și intraductibil
pentru că traduttore - traditore
îl las așa, cui îi pasă
pierd lupta, dar nu și războiul
continui
să fiu pregătită
pentru altceva
altundeva
altfel.

ceilalți nu.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.