miercuri, 6 mai 2015

cubism all inclusive





am obosit și n-ar trebui să spun nimănui
de fapt nici nu-i nimeni să mă audă, toți s-au retras în tablourile lui Picasso
uneori mai vine câte-o ureche, un braț ochi instinct altceva
să mă contemple în filmul activităților mele
deși nu fac nimic important, descompun realitatea în fotografii
luate cu telefonul Huawei
deci vai de fotografii și vai de realitate
n-ar trebui să mai pozez, nici să scriu, poate nici să traduc
poeziile altora – am obosit
de atâta cantitate industrială de imagini, cuvinte, înțelepciune
prostie, comunicare, muțenie, viață
sunt sigură că ar fi mult mai bine
să citesc despre călătoriile în jurul lumii:
Camino de Santiago, Walking the Amazon, Drumul ceaiului
să mă plimb prin pădurile Sofiei
să-mi cumpăr șosete de bambus și chei
pentru ușile roz
să nu mai cred în nimic și în nimeni
prin telepatie, de la imensa distanță
în care locuim ca într-un hotel 
all inclusive

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.